|
Post by Carmenneke on Jun 3, 2006 11:27:19 GMT 1
Dotje zou bevallen zijn van een meisje, Marie! Proficiat aan de mama en papa! Meer info: Dotje zou op zondag 28 mei dus bevallen zijn van een dochtertje, Marie! De kleine spruit zou 48 cm meten en 3kg300 wegen! Altijd leuk hé om zo'n nieuws te horen!
|
|
|
Post by Houtkop on Jun 3, 2006 19:17:30 GMT 1
ik zou later ook zelf kindjes willen maar daarvoor moet ge natuurlijk me 2 zijn he
Ik moet het voorlopig elke zomer doen me een stuk of 20 kindjes
|
|
|
Post by Caroline on Jun 4, 2006 12:32:18 GMT 1
aah.. speelplein? Ikke op m'n neefjes en nichtjes lette... leuk...
|
|
|
Post by Houtkop on Jun 4, 2006 19:20:33 GMT 1
jep speelplein Woezel in Sint-Niklaas en ben op zoek naar nog een aantal moni's (min. leeftijd 16) (beetje reclame maken:P) en moet ook nog soms op mijn neefje en nichtjes passen en op de kleine zus (heeft vandaag haar eerste communie gedaan) dus om kort te zijn ik ben heel het jaar door bezig met kleine kindjes
|
|
|
Post by Caroline on Jun 4, 2006 19:24:00 GMT 1
jep speelplein Woezel in Sint-Niklaas en ben op zoek naar nog een aantal moni's (beetje reclame maken:P) en moet ook nog soms op mijn neefje en nichtjes passen en op de kleine zus (heeft vandaag haar eerste communie gedaan) dus om kort te zijn ik ben heel het jaar door bezig met kleine kindjes ooh! wenst u zusje proficiat allé, alsek oud genoeg ben kannek ies kome 'sollicitere' ben van belsele dus...
|
|
|
Post by Carmenneke on Jun 4, 2006 20:38:28 GMT 1
Ik zie ook graag kindjes, er bestaat niets mooier dan zo'n prutske op de wereld te zetten hé? Ik zou er later graag 3 hebben, maar laat ons nog een jaar of 10 wachten, en op 't gemak met ééntje beginnen! Maar zwanger zijn, allee dat moet toch fantastisch zijn? Zo'n klein wondertje laten groeien in je eigen buik!!! Als je daar eens rustig over nadenkt, fantastisch toch hé!
|
|
|
Post by Houtkop on Jun 5, 2006 11:44:02 GMT 1
|
|
|
Post by Floepie on Jun 19, 2006 14:17:13 GMT 1
In de TV-familie stond er een gans interview met Dot & Tim, met enkele prachtfoto's echt schattig!
|
|