|
Post by Zoukytje on Apr 4, 2006 12:09:05 GMT 1
het staat deze week in de tv familie, Katy's eerste single is in de maak. ik kijk er in ieder geval erg naar uit!!!!!
|
|
|
Post by Houtkop on Apr 4, 2006 15:27:26 GMT 1
is ons gezegd op de fandag van februari en totzelfs van wanneer hij normaal zou uitkomen Der is ons wel gezegd van te zwijgen wanneer maar ik kan wel al zeggen da het nie lang meer gaat duren
|
|
|
Post by Zoukytje on Apr 4, 2006 15:43:45 GMT 1
is ons gezegd op de fandag van februari en totzelfs van wanneer hij normaal zou uitkomen Der is ons wel gezegd van te zwijgen wanneer maar ik kan wel al zeggen da het nie lang meer gaat duren da weet ik ook wel, was daar ook ze
|
|
|
Post by Floepie on Apr 4, 2006 16:31:01 GMT 1
... en de mensen die het nog niet wisten, weten het nu
|
|
|
Post by Caroline on Apr 4, 2006 17:49:27 GMT 1
weet ge al hoe hij gaat noeme, of welk genre da et is ofzo?
|
|
|
Post by Floepie on Apr 4, 2006 18:21:25 GMT 1
Naar wat ik gehoord en gelezen heb zou het een candlelight version (piano & strings) worden van de hitsingle 'Take My Love' van het gesplitte Belgische groepje Good Shape. Koen De Beir, een ex-groepslid, had plannen om het nummer opnieuw te releasen. Leuk dat Katy de kans krijgt om hieraan mee te werken en zo haar eerste single uit te brengen.
|
|
|
Post by Caroline on Apr 5, 2006 7:18:54 GMT 1
idd, heeft die nu eiglek een plaatecontract?
|
|
|
Post by Houtkop on Apr 11, 2006 21:20:02 GMT 1
idd, heeft die nu eiglek een plaatecontract? Da zal wel zeker
|
|
|
Post by Carmenneke on Apr 30, 2006 20:00:49 GMT 1
idd, heeft die nu eiglek een plaatecontract? Da zal wel zeker Ja, denk van wel hoor! Waren dat, net als bij Idool, ook niet de eerste 4 die een platencontract kregen?
|
|
|
Post by Houtkop on Apr 30, 2006 20:15:35 GMT 1
Naar wat ik gehoord en gelezen heb zou het een candlelight version (piano & strings) worden van de hitsingle 'Take My Love' van het gesplitte Belgische groepje Good Shape. Koen De Beir, een ex-groepslid, had plannen om het nummer opnieuw te releasen. Leuk dat Katy de kans krijgt om hieraan mee te werken en zo haar eerste single uit te brengen. Die singel van take my love gaat niet door maar morgen staat Katy in de opnamestudio om een andere singel in te zingen
|
|
|
Post by Floepie on Apr 30, 2006 20:42:16 GMT 1
Whiiiiiiiiiiiii, misschien is dat wel beter nieuws!
|
|
|
Post by Floepie on Apr 30, 2006 20:45:02 GMT 1
Ja, denk van wel hoor! Waren dat, net als bij Idool, ook niet de eerste 4 die een platencontract kregen? Wel ja, ik denk dat het toch knokken geweest is. Ik ben benieuwd bij welke platenmaatschappij ze haar single zal uitbrengen. Remember dat Universal slechts aan één andere finalist naast de winnaar een contract zou uitdelen...
|
|
|
Post by Houtkop on Apr 30, 2006 21:00:41 GMT 1
de singel is geschreven door koen de beir (Good Shape)
|
|
|
Post by Carmenneke on May 1, 2006 12:22:47 GMT 1
Ja, denk van wel hoor! Waren dat, net als bij Idool, ook niet de eerste 4 die een platencontract kregen? Wel ja, ik denk dat het toch knokken geweest is. Ik ben benieuwd bij welke platenmaatschappij ze haar single zal uitbrengen. Remember dat Universal slechts aan één andere finalist naast de winnaar een contract zou uitdelen... Ja, en dat was toch Pim hé?
|
|
|
Post by Floepie on May 1, 2006 12:24:27 GMT 1
Inderdaad, en blijkbaar was daar eerst heel veel twijfel over wie het zou krijgen, en is het uiteindelijk toch Pim geworden.
|
|