|
Post by Caroline on Apr 4, 2006 17:43:23 GMT 1
Omda der bij katerine tog wa op hebbe gereageerd: wa is u favo pimsong?
|
|
|
Post by Caroline on Apr 4, 2006 17:44:51 GMT 1
nu nog zelf vergeete poste vannacht dan maar omda 1miljoen vlinders ni echt van hem is en i'm your man.. Da hebbek mer 1 keer gehoord dusja..
|
|
|
Post by Floepie on Apr 4, 2006 17:53:05 GMT 1
|
|
|
Post by Caroline on Apr 5, 2006 7:30:05 GMT 1
thx! kheb al nekeer geluisterd se, nu zittek er al mee in mijne kop 'baby i'm your man...'
|
|
|
Post by Caroline on Apr 5, 2006 7:31:19 GMT 1
aja, floepie, zij gij 'dé floepie' die al die filmkes op dropshots.be eeft gezet? wanneer koome dr nog wa?
|
|
|
Post by Zoukytje on Apr 5, 2006 18:45:50 GMT 1
een favo pim-song heb ik niet, net als afi ben ik niet echt te vinden voor hun "muziek"
|
|
|
Post by Floepie on Apr 5, 2006 19:19:04 GMT 1
Ik heb er ook niet echt één... sorry 't is m'n stijl niet. 'k Dacht dat Pim softrock zou brengen, wat hij in de academie toch altijd beweerd heeft. Ik heb I'm Your Man aangeduid, hoewel ik net als Caroline niet meer weet hoe dat nummer precies gaat.
|
|
|
Post by Zoukytje on Apr 5, 2006 19:20:28 GMT 1
haha da's een goedje een liedje als je favo aanduiden en niet weten hoe het gaat :-) ;-)
|
|
|
Post by Floepie on Apr 5, 2006 19:24:08 GMT 1
Haha, mja, moest ik er meer over weten, zou ik die keuze kunnen verantwoorden. En ik wou per se stemmen. De andere twee liedjes ken ik ook zó goed niet, maar 't is nog iets minder m'n stijl. Vandaar.
|
|
|
Post by Zoukytje on Apr 5, 2006 19:26:21 GMT 1
uitleggen gelijk geen ander hé
|
|
|
Post by Floepie on Apr 5, 2006 19:41:19 GMT 1
Haha, nochtans ben ik daar héél slecht in. Maar kijk ja, ik heb dus gestemd voor 'I'm Your Man' ... enne voor wat stem jij Zoukytje? ;D
|
|
|
Post by Caroline on Apr 5, 2006 20:25:37 GMT 1
ben ook ni voor pim zijn muziek wél voor zijn karakter, zijn lief (allé, de relatie pim-katerine) zijn uiterlijk.. mooi vinnek di ni ma ge kun nie ontkenne da die kweni oe schattig is.. denk aan de oogruppeltjesmomente, of toen hij ni kon spreke! en zijnen humor!!!!!
|
|
|
Post by Caroline on Apr 5, 2006 20:27:43 GMT 1
bwa.. i'm your man was ni slecht.. alleen wast wel redelijk dom da hij me zijn micro in z'n hand water begint te spettere.. al een geluk da hij ni geelectrocuteert is!
|
|
|
Post by Zoukytje on Apr 5, 2006 20:51:08 GMT 1
... enne voor wat stem jij Zoukytje? ;D ik stem NIET, misschien nog het slimste ;-) want stemmen op liedjes die ik toch nie ken, nee zo zot ben ik niet ;-)
|
|
|
Post by Floepie on Apr 5, 2006 21:56:16 GMT 1
ben ook ni voor pim zijn muziek wél voor zijn karakter, zijn lief (allé, de relatie pim-katerine) zijn uiterlijk.. mooi vinnek di ni ma ge kun nie ontkenne da die kweni oe schattig is.. denk aan de oogruppeltjesmomente, of toen hij ni kon spreke! en zijnen humor!!!!! 'k Vind Katerine haar humor toch beter... omg toen ze zat was: "M'n probleem staat op m'n hoofd"... hoh, toen heb ik gelachen. ;D En Katy met die croissants ;D of met dat zendertje in toilet... ;D Hihi, zo'n beetje lomp zijn, dat vind ik grappig... mss omdat ik het zelf ook wel ben?
|
|