|
Post by Admin on Apr 4, 2006 18:26:12 GMT 1
Alles over Afi's eerste single 'Not That Beautiful'...
|
|
|
Post by Caroline on Apr 5, 2006 7:27:56 GMT 1
vroeger konnek afi eigelijk totaaaaaaaaaaaaal ni uitstaan, nu vallet wel mee, ma aar liedje vinnek ni echt goe.. Eeft der iemand eigelijk de clip al gezien? ik nog nie... greetzz
|
|
|
Post by Nienke on Apr 5, 2006 10:58:48 GMT 1
nee nog ni gezien
|
|
|
Post by Floepie on Apr 5, 2006 12:23:49 GMT 1
Op haar site is er de mogelijkheid om haar clip te bekijken... maar hier werkt die flashplayer niet. (Bij iemand van jullie wel?) Ik heb hem dus ook nog niet gezien. 'k Ben er wel benieuwd naar. Het liedje zelf vind ik ook zó goed niet en 'k ben zelfs al wat vergeten hoe het precies ging.... 't is alweer een hele tijd geleden dat ik het nog gehoord heb.
|
|
|
Post by Caroline on Apr 5, 2006 15:51:15 GMT 1
pff.. ben da liedje echt al beu van in eurosong.. Kvonnet wel onrechtvaardig da ze voor katerine stond! Want echt eh.. bij kelly clarkson zong ze da live, ze bewoog, en ze heeft geen noot vals gezonge! De zenuwe zeker eh...
|
|
|
Post by Floepie on Apr 5, 2006 16:22:07 GMT 1
Ben je geweest toen Katerine het voorprogramma deed van Kelly Clarkson? 'k Heb gehoord dat ze toen goeie reacties gekregen heeft! Mja, dat hoge stukje in Watch Me Move is echt wel héééél hoog. Je moet al veel in je mars hebben om dat foutloos te kunnen zingen denk ik... en ja, die zenuwen erbij: dat zag je ook op haar gezicht toen. Dat zal het wel gedaan hebben en persoonlijk vind ik Katerine haar andere singles beter dan Watch Me Move, die uiteindelijk ook niet op single is uitgebracht zeker? 't Was wel grappig bij Afi: bij alle jury's scoorde ze zóveel en van het publiek kreeg ze de kleine punten. En die kleren
|
|
|
Post by Zoukytje on Apr 5, 2006 16:37:51 GMT 1
ik vind het liedje niet goed ... de clip nog niet gezien, maar sta niet echt te springen om het te bekijken
|
|
|
Post by Caroline on Apr 5, 2006 16:41:29 GMT 1
ja, katerine wax echt goe! en al da hoge stukske zong ze perfect ze.. kston daar zo echt 'ni vals zinge ni vals zinge' en zeef nie vals gezonge.. ebbet denkek nog op mn gsm staan.. ma ik zing er dan natuurlek weer vals door Ma das echt waar, ni omdak er redelijk bezeete door ben , ma die eef geen noot vals gezonge..
|
|
|
Post by Caroline on Apr 5, 2006 16:43:02 GMT 1
en aja.. watch me move kom ni uit, ma is wel de b-kant van take me home.. dus allemaal koope eh!
|
|
|
Post by Zoukytje on Apr 5, 2006 16:47:52 GMT 1
misschien beter als jullie onder het katerine topic praten over katerine :-)
|
|
|
Post by Caroline on Apr 5, 2006 16:49:45 GMT 1
idd wel waar.. ma ier zitte precies toch geen afi-fans, dus zo eef afi ook nog wa berichte eh:D
|
|
|
Post by Zoukytje on Apr 5, 2006 19:21:31 GMT 1
zo kan je het idd ook bekijken :-)
|
|
|
Post by Floepie on Apr 5, 2006 19:26:31 GMT 1
Ze heeft allesins als een gans bejaardentehuis fans. Zouden ze daar een pc hebben?
|
|
|
Post by Zoukytje on Apr 5, 2006 19:28:55 GMT 1
de technologie (pc, internet, ... ) is ook in rusthuizen een rage aan het worden hoor!!!
|
|
|
Post by Floepie on Apr 5, 2006 22:38:42 GMT 1
Hihi, gezellig allen samen voor de computer je oude dag meemaken. (Of zijn er al hele informaticalokalen ingericht?) 't Lijkt me wel iets. Misschien komen ze eens langs op het forum, wie weet.
|
|