|
Post by Houtkop on Apr 11, 2006 21:24:14 GMT 1
Heeft er nog iemand chatlogs van de studenten vanop de SAchat... ik heb er toen nooit aan gedacht om die op te slaan. Misschien iemand anders wel? Maar ik vrees er voor. Het had leuk geweest om die nog es te lezen. Van de sa chat heb ik geen enkele chatlog. De enige chatlog da ik heb staan is van als Katy kwam chatten op haar eigen site
|
|
|
Post by Zoukytje on Apr 12, 2006 8:02:09 GMT 1
Heeft er nog iemand chatlogs van de studenten vanop de SAchat... ik heb er toen nooit aan gedacht om die op te slaan. Misschien iemand anders wel? Maar ik vrees er voor. Het had leuk geweest om die nog es te lezen. Van de sa chat heb ik geen enkele chatlog. De enige chatlog da ik heb staan is van als Katy kwam chatten op haar eigen site deze heeft ver iedereen, allé de Katy-fans
|
|
|
Post by Sweetp on Apr 16, 2006 17:26:21 GMT 1
Het schoolfeest heb ik hier ook staan, één probleem: op die site kan ik maar filmpjes zetten van maximum 2 minuten... ! heb je dat nog staan...ik ben daar al zolang terug naar op zoek...de filmpjes van de Katy-site heb ik al redelijk vaak bekeken..blijven zalig ;D
|
|
|
Post by Floepie on Apr 16, 2006 19:15:07 GMT 1
Ah hallo! Wat is je nickname op de Katysite? Ik ken je niet denk ik...
|
|
|
Post by Sweetp on Apr 16, 2006 21:49:57 GMT 1
Ah hallo! Wat is je nickname op de Katysite? Ik ken je niet denk ik... ook sweetp ;D
|
|
|
Post by Floepie on Apr 16, 2006 22:34:18 GMT 1
Hihi, was te verwachten
|
|
|
Post by Sweetp on Apr 17, 2006 9:41:57 GMT 1
Hihi, was te verwachten ja eigenlijk wel... welke filmpjes heb jij nog allemaal op je pc staan?
|
|
|
Post by Floepie on Apr 17, 2006 11:35:07 GMT 1
www.dropshots.com/floepiefilmpjes van Katy, maar die komen van de Katysite en heb je dus ook enkele van die kortfilmpjes en het schoolfeest + Sint-Niklaas (daily's en liveshows, vanop video)
|
|
|
Post by Sweetp on Apr 17, 2006 11:37:02 GMT 1
www.dropshots.com/floepiefilmpjes van Katy, maar die komen van de Katysite en heb je dus ook enkele van die kortfilmpjes en het schoolfeest + Sint-Niklaas (daily's en liveshows, vanop video) die op je site zijn echt super en die van op de Katysite ook.. zou je die kortfilmpjes en die andere zaken kunnen doorsturen? eventueel via msn?
|
|
|
Post by Floepie on Apr 17, 2006 11:38:37 GMT 1
Zie pm
|
|
|
Post by Sweetp on Apr 17, 2006 13:25:31 GMT 1
heruitzenden zou wel geestig zijn en ik zou kijken, maar voor een groot pak kijcijfers daar vrees ik een beetje voor. heruitzenden moeten ze mss niet doen maar ze zouden mss wel de site opnieuw kunnen openen...dan kunnen de mensen zelf beslissen of ze willen kijken of niet
|
|
|
Post by Caroline on Apr 17, 2006 16:15:27 GMT 1
zou je die aan mij ook kunne doorstuure, vooral vant schoolfeest dan..?
|
|
|
Post by Floepie on Apr 17, 2006 16:23:36 GMT 1
Ik laat je binnenkort iets weten.
|
|
|
Post by Carmenneke on Apr 30, 2006 12:22:30 GMT 1
zou je die aan mij ook kunne doorstuure, vooral vant schoolfeest dan..? Oooh ja, dat schoolfeest dat was SUPER, amai jong, ik lag plat toen ;D
|
|