|
Post by Caroline on Apr 22, 2006 14:53:37 GMT 1
ja eh... blijkbaar!
|
|
|
Post by Floepie on Apr 22, 2006 16:17:41 GMT 1
Pfffffffff... 't is weer school hè
|
|
|
Post by Sweetp on Apr 22, 2006 18:55:11 GMT 1
Pfffffffff... 't is weer school hè ja inderdaad...en voor mij 3 weken al examens
|
|
|
Post by Caroline on Apr 23, 2006 9:12:42 GMT 1
bij ons over 7 weeke... Dan ist ook bijna 1 jaar geleede van de finale eh.. khad toen exaame latijn: gebuist
|
|
|
Post by Houtkop on Apr 23, 2006 11:39:53 GMT 1
ikke nu 2 weken stage en de vrijdag na de stage me 't school naar Parijs ;D
|
|
|
Post by Floepie on Apr 23, 2006 12:06:12 GMT 1
bij ons over 7 weeke... Dan ist ook bijna 1 jaar geleede van de finale eh.. khad toen exaame latijn: gebuist Hihi, ik kan ervan meespreken. Ik zat toen het ganse weekend op het forum... en was gebuisd voor m'n wiskunde. 'k Had m'n boek amper opengedaan en 'k had blijkbaar een hoofdstuk vergeten te leren , maar ik was er toch al door in het totaal, dus dat was niet erg. ;D Maar waarom houden ze ook zo'n finale altijd tijdens de examens Nu ja, 't was wel een leuke tijd. Begin mei heb ik ook een week schriftelijke examens en dan in juni mondelinge. Dan zal ik hier waarschijnlijk niet te veel komen. Kwestie van niet nog eens 't zelfde tegen te komen ;D
|
|
|
Post by Caroline on Apr 23, 2006 13:35:49 GMT 1
bij ons over 7 weeke... Dan ist ook bijna 1 jaar geleede van de finale eh.. khad toen exaame latijn: gebuist Hihi, ik kan ervan meespreken. Ik zat toen het ganse weekend op het forum... en was gebuisd voor m'n wiskunde. 'k Had m'n boek amper opengedaan en 'k had blijkbaar een hoofdstuk vergeten te leren , maar ik was er toch al door in het totaal, dus dat was niet erg. ;D Maar waarom houden ze ook zo'n finale altijd tijdens de examens Nu ja, 't was wel een leuke tijd. Begin mei heb ik ook een week schriftelijke examens en dan in juni mondelinge. Dan zal ik hier waarschijnlijk niet te veel komen. Kwestie van niet nog eens 't zelfde tegen te komen ;D bij mij lagget nie alleen aan finale SA dak gebuist was op latijn ze... makom... ben er toch al mee gestopt ik kom ier dan wel nekeer pauseere ik was toe, echt keiblij da katerine was gewonne...eerst zattek daar zo bij mijn exaame me nen big smile... totdak de 1e vraag las
|
|
|
Post by Houtkop on Apr 23, 2006 14:12:20 GMT 1
bij ons over 7 weeke... Dan ist ook bijna 1 jaar geleede van de finale eh.. khad toen exaame latijn: gebuist De dag van de finale zat ik op mijne velo richting Vilvoorde
|
|
|
Post by Caroline on Apr 23, 2006 15:34:27 GMT 1
das toch grappig eigl eh.. iedereen herrinert zich nog wa ie toen aant doen was enzo...
|
|
|
Post by Maaike on Apr 23, 2006 15:58:58 GMT 1
nja pff zoasl ik al zei meej al die forums waar dak allemaal op zit eej op den duur:p
|
|
|
Post by Caroline on Apr 23, 2006 18:07:52 GMT 1
nja pff zoasl ik al zei meej al die forums waar dak allemaal op zit eej op den duur:p nóg een forumverslaafde!
|
|
|
Post by Sweetp on Apr 23, 2006 18:09:08 GMT 1
nja pff zoasl ik al zei meej al die forums waar dak allemaal op zit eej op den duur:p zit je dan op zoveel forums? zoals? Ik op het zornik-forum en dit forum..oh ja en ook het bsboysonline forum en het trenchcout forum oh en ook dat van Katy Satyn en 1 van Gent!! Oei nu ik dit lees zit ik er toch op een aantal...oh ja en ook nog een studentenforum voor school
|
|
|
Post by Houtkop on Apr 23, 2006 19:17:27 GMT 1
das toch grappig eigl eh.. iedereen herrinert zich nog wa ie toen aant doen was enzo... Nogal moeilijk om te vergeten in een hitte van 34° van Sint-Niklaas naar Vilvoorde (40 km) en mijnen broer is ver flauwgevallen
|
|
|
Post by Caroline on Apr 23, 2006 19:39:36 GMT 1
das toch grappig eigl eh.. iedereen herrinert zich nog wa ie toen aant doen was enzo... Nogal moeilijk om te vergeten in een hitte van 34° van Sint-Niklaas naar Vilvoorde (40 km) en mijnen broer is ver flauwgevallen das natuurlek wel waar!
|
|
|
Post by Sweetp on Apr 24, 2006 15:00:52 GMT 1
Ik weet nog dat ik heel wat uurtjes heb gebrost toen SA op tv was..ik had vaak tot 7 uur les en dan was ik redelijk laat thuis...dus ja dan was mijn oplossing brossen.. Binnenkort met de examens zal het hier nog stiller zijn
|
|