|
Post by Caroline on Jul 26, 2006 8:48:05 GMT 1
k, thx Gistere weer parkfeesten, twas in ieder geval beter as leki ma zooo raar volk da er rond liep! Amai! hehe, den 1e aug komt k's single uit, kijk er al naar uit, vooral de clip wil ze egt wel eens as kat zien
|
|
|
Post by Houtkop on Jul 26, 2006 23:47:17 GMT 1
k, thx Gistere weer parkfeesten, twas in ieder geval beter as leki ma zooo raar volk da er rond liep! Amai! hehe, den 1e aug komt k's single uit, kijk er al naar uit, vooral de clip wil ze egt wel eens as kat zien ik heb de parkfeesten voor de 4de keer op rij moeten missen maar vanaf dinsdag zit ik er elke week 't kan me nie schelen wie er komt ik kom daar gewoon alleen al voor de sfeer.
|
|
|
Post by Caroline on Jul 28, 2006 19:36:13 GMT 1
ja, idd alleen keiraar volk. ik wrs alleen ng de laatste parkfeeste
|
|
|
Post by Houtkop on Jul 31, 2006 22:03:07 GMT 1
HALLOOOOOOOOOO de mensen die nog thuis zijn Wakker worden 't is hier TE stil
|
|
|
Post by Caroline on Aug 2, 2006 23:31:38 GMT 1
heej! tis ier idd te stil.. volgende week vrijdag naar zee hoe ist me de rest z'n vakantie gesteld?
|
|
|
Post by Houtkop on Aug 3, 2006 10:04:40 GMT 1
hoe ist me de rest z'n vakantie gesteld? Goe alleen mogen der wa meer kindjes naar't speelplein komen maandag en dinsdag hadden we er geen en gisteren maar 1, dan zijn we maar naar een ander speelplein geweest me da kindje
|
|
|
Post by Caroline on Aug 3, 2006 14:57:15 GMT 1
Oeie... das wel minder... Zijt gij toevallig nie op ons school geweest voor reclame te make voort speelplein? de heilige familie?
|
|
|
Post by Houtkop on Aug 4, 2006 19:20:22 GMT 1
Oeie... das wel minder... Zijt gij toevallig nie op ons school geweest voor reclame te make voort speelplein? de heilige familie? ikke nie ik moest de VTS onveilig gaan maken (zit daar dan ook op school) de Heilige Familie da was iemand van speelplein "Holderdebolder" en "De Pielewuiter"
|
|
|
Post by Caroline on Aug 5, 2006 14:14:55 GMT 1
aah Pff... kverveel mij...
|
|
|
Post by Carmenneke on Aug 6, 2006 11:07:23 GMT 1
aah Pff... kverveel mij... Ik voorlopig nog niet ;D Van mij mag de vakantie nog maaaaanden duren ;D
|
|
|
Post by Caroline on Aug 7, 2006 10:33:14 GMT 1
Ja, van mij ook ze amai nog nie ookal verveelk mij.. lost-forum is gesloote: clean-up... ... Kmis da al keihard
|
|
|
Post by Carmenneke on Aug 9, 2006 15:27:40 GMT 1
Mijn broer en ik hebben momenteel verschrikkelijk last van de microbe, de hype laait opnieuw op hier ;D We zitten sinds gisteren continu naar de cassettes te kijken van SA... Al een geluk dat ik er nog een paar heb bijgehouden, want ik heb -na een hevige ruzie op dat forum daar- op het punt gestaan alles van SA weg te gooien, gelukkig heeft m'n broer me toen tegengehouden en nu hebben we daar nog veel geniet van! Pimmie zonder z'n stemmeke, de hevige discussie tussen Afi & Pim voor de pers, enkele liveshows.............zalig!
|
|
|
Post by Houtkop on Aug 11, 2006 18:53:53 GMT 1
hoe ist me de rest z'n vakantie gesteld? Goe alleen mogen der wa meer kindjes naar't speelplein komen maandag en dinsdag hadden we er geen en gisteren maar 1, dan zijn we maar naar een ander speelplein geweest me da kindje awel in da bericht was ik bezig over week 1 van't speelplein in totaal voor heel de week waren er 7 kindjes Week 2 was toch ietsje drukker dees week hadden we in totaal 68 kinderen als dit nog 2 weken voort duurt spreken we hier van een mirakel zeker voor mijn speelplein andere jaren kwamen we in 1 week nie boven de 40 kinderen
|
|
|
Post by Carmenneke on Aug 15, 2006 18:49:19 GMT 1
Als 't niet regent ga ik zondag naar Radio 2 gaan in oudenaarde, tussen 16u en 18u zijn er verschillende optredens en mijne Wim komt hé en Katerine komt ook, dus da's heel mooi meegenomen hé 'k Ga dan samen met mijn broer en eventueel met mijn vriendin gaan (moet nog vragen of ze kan) En volgende week, 26 aug. gaan we naar de braderie in Avelgem naar Katerine...en dat is (voor de kenners onder jullie) inderdaad Pim z'n verjaardag, maar volgens Katerine (mijn broer heeft een mailtje gestuurd) gaat hij niet mee zijn, dus dan ga ik een kaartje schrijven en proberen aan Katerine af te geven é
|
|
|
Post by Floepie on Aug 18, 2006 22:57:02 GMT 1
-na een hevige ruzie op dat forum daar- Het officiële? Geniet van de optredens Carmenneke
|
|