|
Post by Admin on Apr 4, 2006 1:43:45 GMT 1
Alles over Katerine's derde single: 'Take Me Home'
|
|
|
Post by Caroline on Apr 5, 2006 9:44:06 GMT 1
das precies toch de favoriete song van veel eh! hopelijk kom ze der dan ook mee op 1 te staan! en me here come all the boys in nederland nu!(zie aar site voor meer uitleg:p)
|
|
|
Post by Caroline on Apr 5, 2006 9:46:38 GMT 1
euh? lzie ek dubbel of lijd ik aan geheugeverlies en ebbek da nu echt 2 keer gepost? raar...
|
|
|
Post by Admin on Apr 5, 2006 22:06:08 GMT 1
Je ziet goed, want het stond er inderdaad twee keer... ietsje te enthousiast geklikt waarschijnlijk. Ik heb één post verwijderd. Zelf kun je je eigen posts trouwens ook deleten.
|
|
|
Post by Caroline on Apr 6, 2006 8:42:14 GMT 1
ah.. k thanxx
|
|
|
Post by Zoukytje on Apr 11, 2006 13:47:52 GMT 1
ik heb gisteren de clip gezien van Katerine's nieuwe nummer, moet zeggen was wat teleurgesteld. ik vind het sterk lijkend op haar vorig nummer, zowel clip als melodie. het lied kan me niet echt boeien, mss komt het wel als ik het nog eens hoor of zie.
|
|
|
Post by Caroline on Apr 13, 2006 9:52:01 GMT 1
Kvin de clip wel mooi.. mja tlijkt er mss wel wa op, de clip, ma toch... Ent liedje vinnek echt super! maja.. da komt mss omdak as katerinefan al een beke beïnvloed ben eh
|
|
|
Post by Jolien on Apr 15, 2006 22:48:59 GMT 1
Ik vond vond het nummer toen ik het voor de eerste keer goed, maar nu als ik het zo vaak hoor vind ik het echt super! De clip die ze erbij heeft is ook heel mooi, ze maakt altijd mooie clips met een internationale uitstraling. Ik denk echt wel dat ze goed gaat scoren in het buitenland! Ik gun het haar ook wel zeker van harte!!
|
|