|
Post by Sarahke on Apr 17, 2006 14:42:01 GMT 1
Hey Katerinefannekes , de meesten weten het al wel maar ik heb een nieuwe website gemaakt over een van de idolen waar Katerine het laatste het podium mee gedeeld heeft (het voorprogramma) en ze kijk ook enorm op naar deze madam ik heb het dus over Kelly Clarkson dus ik zou aan alle Katerinefans willen vragen om lid te worden ik heb al 70 leden en de site bestaat dan Donderdag 6 april en de meeste racties zijn voor mij super dus ja .. zeker lid worden aub en niet alleen katerine fans maar ook pim,afi,louis .... zijn er welkom en kom daar ook mee praten op het forum over jou idool Surfen dus naar : groups.msn.com/kelly-clarkson-fansBedankt alvast , als je lid word en je hebt een site mag je me altijd mailen en ze verschijnd bij de linken Groetjes Sarahke !!
|
|
|
Post by Sweetp on Apr 17, 2006 14:50:26 GMT 1
Ik ben toen ook naar het concert van Kelly Clarkson geweest!! Was echt een super goed concert...maar bij Katerine vond ik dat het geluid totaal verkeerd was...ik ben in oktober ook naar backstreet boys geweest (ben jaren fan geweest van bsb) en toen was het geluid veel beter bij Katerine!! Bij Kelly Clarkson stond de bas echt veel te luid!! Mensen die rond mij stonden en ikzelf ook moesten op bepaalde momenten onze oren toe knijpen!! Das wel jammer..gelukkig was het bij Kelly Clarkson opgelost
|
|
|
Post by Sarahke on Apr 17, 2006 15:34:01 GMT 1
Ik ben zelf helaas niet naar het concert geweest maar ik heb wel filmpjes en foto's enzo... gezien van mensen die geweest zijn en nu hebk wel beetje spijt dat ik niet geweest ben want ik ben een enorme fan van kelly clarkson maar ze zeiden dat je niet met Kelly of katerine op de foto ofzo kon.. maja
|
|
|
Post by Caroline on Apr 17, 2006 16:19:32 GMT 1
ik ben ook geweest en kheb nix gemerkt aan tgeluid ze maja.. kelly trad op me live band katerine nie
|
|
|
Post by Floepie on Apr 17, 2006 16:24:54 GMT 1
Zal er dan vanaf gehangen hebben waar je stond waarschijnlijk.
|
|
|
Post by Sweetp on Apr 17, 2006 17:59:09 GMT 1
Zal er dan vanaf gehangen hebben waar je stond waarschijnlijk. ja wij stonden naast de boxen
|
|
|
Post by Sarahke on Apr 17, 2006 18:13:57 GMT 1
Word lid van men site allemaal !! ;-)
|
|
|
Post by Caroline on Apr 17, 2006 19:09:51 GMT 1
ik ook kstond aan de rechterkant van tpodium, ellemaal vanvoor!
|
|
Lana
SA-Watcher
|
Post by Lana on Apr 17, 2006 19:39:59 GMT 1
En ik mocht ni gaan
|
|
|
Post by Caroline on Apr 17, 2006 19:45:21 GMT 1
ocharme! ik mocht wel gaan, ma dan weer ni, want kad exaame de volgende dag, ma ben toch gegaan... ent exaame was nog goe dus... wel een ganse week tijdes de les bekan int slaap gevalle...
|
|
Lana
SA-Watcher
|
Post by Lana on Apr 17, 2006 20:09:29 GMT 1
Haha, ik mocht gwn nie, en ik was kwaad
|
|
|
Post by Caroline on Apr 19, 2006 14:07:31 GMT 1
kkant geloove! want twas echt wel goe... keb nog wa foto's en geluidjes en kzit er nu nog alt naar te luistere!
|
|