|
Post by Carmenneke on Aug 18, 2006 11:47:07 GMT 1
Zondag ga ik naar Radio 2 in Oudenaarde! Voornamelijk om 'mijne' Wim Soutaer bezig te zien, maar Katerine is heel mooi meegenomen natuurlijk, en mijn broer is in de wolken ;D Zal nu de tweede keer zijn dat we haar zien en hopelijk kunnen we er nu eens bij voor een foto en/of handtekening hé! Volgende week zaterdag gaan we naar de braderie in Avelgem, ook daar komt Katerine! Dus twee keer op een goeie week tijd, kan nie meer stuk hé
|
|
|
Post by Floepie on Aug 18, 2006 22:52:32 GMT 1
Is ze al genezen? Heb vernomen dat ze met een keelontsteking kampt(e)...
|
|
|
Post by Caroline on Aug 19, 2006 9:55:55 GMT 1
Ja, idd ze was ziek, ma da belemmert haar zinge nie.. In koksijde was ze ook ziek, ma tzinge was WOW, mijn zus en mama, die verder stonde waare ook verbaasd Ma denk wel da ze bijna geneze is..
|
|
|
Post by Carmenneke on Aug 19, 2006 12:10:59 GMT 1
Ze zou alle optredens tot en met zaterdag niet doen! Dus morgen zijn we zondag en is ze hopelijk helemaal genezen
|
|
|
Post by Caroline on Aug 20, 2006 10:32:59 GMT 1
zeeft wel opgedrede denkek... ma in ieder geval: have fun!
|
|
|
Post by Carmenneke on Aug 21, 2006 9:54:40 GMT 1
Hier ben ik se! Jaja, Katerine heeft opgetreden hoor, en ze zag er allesbehalve ziek uit Pim heb ik niet gezien dus die was waarschijnlijk niet mee... Eerst waren het Bart Herman en Isabella A, en dan Katerine! Ze had mooie kleren aan vond ik, wel heel speciaal! (zou graag een foto plaatsen maar weet niet hoe dat hier moet) Ze heeft vier liedjes gezongen waaronder Catfight en Here Come all the boys... Ze riep ook enkele mensen op het podium! En mijn broer en ik gaan zaterdag nog es naar Katerine en hebben afgesproken om te proberen samen met Katerine op dat podium te staan shaken ;D Dus nu maar duimen dat het ons lukt, hihihi! Zou nogal een kick geven zeg ;D Achteraf zijn we er niet meer bijgeweest, maar als je echt een expert bent in duwen en drummen en trekken,...dan kon je er wel bij denk ik! Maar wij gingen naar Wim hé, en die is me dan nog vergeten ook, wacht tot ik hem nog eens zie ;D (hopelijk 1 september) Btw, ze zit bij een andere manager, woohoo ;D
|
|
|
Post by Julie on Jan 5, 2007 13:55:15 GMT 1
Kheb Katerine ook al redelijk veel gezien op optredens enzo.. Ze is altijd heel lief!! We wachten dan soms aan haar auto met de andere fans en ze vraagt zo u naam en als ze weg is geeft ze u ne kus enzo! Haar optredens zijn ook altijd top!
|
|