|
Post by Carmenneke on May 13, 2006 11:34:49 GMT 1
uitzetten? ;D Is idd uitgaan Ja sorry West-Vlaams... ;D
|
|
|
Post by Floepie on May 13, 2006 15:05:39 GMT 1
Ah, nog nooit gehoord ;D
|
|
|
Post by Caroline on May 13, 2006 19:11:31 GMT 1
ik mag zowizo nog niet 'uitzetten'.. wachten tot ik 16 ben... Maar mag wel naar concerte enzo.. Das natuurlijk handig aan een obsessie hebbe, maakt ouders iets toegeeflijker
|
|
|
Post by Carmenneke on May 14, 2006 13:20:02 GMT 1
Jah, ik ben er ook nog geen 16, maar dat wil daarom niet zeggen dat je niet mag leven hé Af en toe eens naar een concert of optreden gaan, moet toch eens kunnen hé, de boog kan niet altijd gespannen staan! waarschijnlijk ga ik op 27 en 28 mei, twee dagen na elkaar dus naar optredens dus dat wordt een druk weekend ;D En voor in de zomervakantie staan er ook al twee optredens vast en tussendoor nog efkes naar Tenerife gaan ;D
|
|
|
Post by Caroline on May 16, 2006 16:03:34 GMT 1
amai amai! Tof! Ben nog maar naar 1 echt concert geweest: Kelly clarkson, en dan nogwa ner temse in de wolken en eel den boel...
|
|
|
Post by Carmenneke on May 17, 2006 17:02:42 GMT 1
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Amai wij krijgen hier een affiche bij ons in de bus met reclame voor volgende week zondag (28 mei), van de Wortegemse feesten en ik wist al dat KATERINE zou komen, en weet ge wie er nog komt? Ge raadt het nooit ;D PIM!!!!! OH MY GOD!!!! Geobsedeerd door SA, een jaar later heb ik nog geen van allen gezien en dan krijg ik plots de populairste op dezelfde dag te zien? SUPER!!!! Dus wie komt er allemal (voor de geïntresseerden): *PIM *KATERINE *Swoop *Laura Lynn *Bart Kaëll *Salim Seghers 't Is eigenlijk voor Swoop, Pim & Katerine dat ik ga hoor
|
|
|
Post by Caroline on May 18, 2006 17:24:52 GMT 1
ooooooooooooooh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zoooooo zalig! Ik heb ook een eeeeeeenoooooorme obsessie voor SA en een nog grotere voor Pim en Katerine, en kheb alleen katerine nog maar gezien.. Is da nu nie erg???
|
|
|
Post by Carmenneke on May 18, 2006 17:51:32 GMT 1
ooooooooooooooh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zoooooo zalig! Ik heb ook een eeeeeeenoooooorme obsessie voor SA en een nog grotere voor Pim en Katerine, en kheb alleen katerine nog maar gezien.. Is da nu nie erg??? Komde ook nie? Eens zagen hé bij u thuis ;D 't Is in Wortegem te doen, in de processiestraat! Ik kom hier zeker en vast een verslagje schrijven! (Btw, ik ga eens proberen Pim te vangen voor een knuffel hihihi)
|
|
|
Post by Caroline on May 19, 2006 17:30:33 GMT 1
haha doe hem dan de groete van mij ge kunt er ook gemakkelijk kus van krijge, mss da ies probere.. denk nie dak mag geen, te dicht bij exames
|
|
|
Post by Carmenneke on May 19, 2006 21:54:56 GMT 1
haha doe hem dan de groete van mij ge kunt er ook gemakkelijk kus van krijge, mss da ies probere.. denk nie dak mag geen, te dicht bij exames Kent hij u? Ik heb zo m'n eigen tactiek ;D Ge moet gewoon ne knuffel vragen en dan direct erna een kus geven 'om te bedanken' hahaha werkt altijd en is heel efficiënt! ;D LOL Amai jong, ik hoop dat er niet té veel volk gaat zijn, drummen enzo, mijn ding niet En ik moet er al voor twee een handtekening vragen + dan nog ééntje voor mij, ermee op de foto en diene knuffel en kus, amai jong, die gaat een uur met mij bezig zijn ;D ;D ;D Gelukkig ziet hij er héél sympathiek uit en dat stelt me wel al gerust!
|
|
|
Post by Caroline on May 21, 2006 7:41:46 GMT 1
neeje maar d
|
|
|
Post by Caroline on May 21, 2006 7:43:22 GMT 1
neeje maar dan weet hij van mijn bestaan haha.. nu klinkek eeeeeecht gestoord Haha! Ik ben keeeeeigoe in drumme! Kheb al bij ver elk optrede volledig vanvoor gestaan! idd wel goede tactiek :-)
|
|
|
Post by Carmenneke on May 21, 2006 9:59:27 GMT 1
neeje maar dan weet hij van mijn bestaan haha.. nu klinkek eeeeeecht gestoord Haha! Ik ben keeeeeigoe in drumme! Kheb al bij ver elk optrede volledig vanvoor gestaan! idd wel goede tactiek :-) Ja ik probeer ook altijd vanvoor te staan, en meestal lukt mij dat wel, maar ik vind het zo hatelijk hé
|
|
|
Post by Caroline on May 21, 2006 10:03:50 GMT 1
bwa nee.. de mense die voo mij STONDEN vinde da meestal hatelijk... Bij KC was da ook.. we waren in een verkeerde rij gaan staan (kweetet, lomp) en uiteindelijk, als er al pakt 150 man voor ons stond, hadde wij da door... Dan beginne drumme en uiteindelijk toch vanvoor geraakt.. Ma we hadde wel goede tactiek.. altijd u flesje drinke late valle, naar voor shotte en dan gaan opraape
|
|
|
Post by Carmenneke on May 21, 2006 10:17:58 GMT 1
hahaha amai gij hebt ook nogal een 'truckendoos' ;D Allee, nog één weekje en ik ga voor 't eerst iemand van SA zien, en dan nog wel twee... Ik moet mij nog voorbereiden ;D
|
|