|
Post by Carmenneke on May 1, 2006 14:17:31 GMT 1
hey allemaal, Ik lees net op Pim zijn gb dat hij binnen een uurtje of 2 naar Kortrijk zou komen??? Da's mijn geboortestad en is hier een kwartiertje van, 't zou toch jammer zijn als ik het zou missen hé! Maar er bestaat heel wat twijfel over, sommigen zeggen dat hij komt, anderen ontkennen dat...?! Komt hij nu of niet??? Op zijn agenda staat er in ieder geval niks over...
|
|
|
Post by Floepie on May 1, 2006 14:44:49 GMT 1
Ik heb even voor je op zijn site gekeken en er staat toch dat hij vandaag in Halle moet optreden om 15u00? Maar zijn site wordt niet echt vaak aangepast blijkbaar Maar de Make-A-Wish Band treedt vandaag inderdaad op in Kortrijk om 17u en Pim zit daar toch in hè? Maar ik dacht Katerine ook? En op haar site staat dat ze om 16u30 moet optreden in Mechelen, en ik denk wel dat dat klopt. Misschien zijn ze er niet altijd bij? Laura R en Caren Meynen bijvoorbeeld treden wel op in Kortrijk...
|
|
|
Post by Carmenneke on May 1, 2006 15:56:02 GMT 1
Ik heb even voor je op zijn site gekeken en er staat toch dat hij vandaag in Halle moet optreden om 15u00? Maar zijn site wordt niet echt vaak aangepast blijkbaar Maar de Make-A-Wish Band treedt vandaag inderdaad op in Kortrijk om 17u en Pim zit daar toch in hè? Maar ik dacht Katerine ook? En op haar site staat dat ze om 16u30 moet optreden in Mechelen, en ik denk wel dat dat klopt. Misschien zijn ze er niet altijd bij? Laura R en Caren Meynen bijvoorbeeld treden wel op in Kortrijk... Heb gehoord dat Halle zou afgelast zijn??? Ik heb dus geen idee, en 'k denk dat ik dan maar beter thuis blijf hé, als 't toch zo onzeker is...zou anders op mijn oren krijgen van mijn ouders! Nja, niks aan te doen hé! Toch bedankt! Is Pim bijna overal mee waar Katerine moet optreden? (als hij zelf geen optreden heeft natuurlijk)
|
|
|
Post by Floepie on May 1, 2006 16:34:41 GMT 1
Lees eens Katerines dagboek, ze heeft daar eens iets over gezegd, geloof ik. Als hij vrij is wel.
|
|
|
Post by Caroline on May 1, 2006 18:18:29 GMT 1
pim zijn optredens worde zowizo afgeschaft voor de wishband... bij katerine nie denkek die wist nog nie zeker of ze ging gaan.. wel wa laat nu maja..
|
|
|
Post by Carmenneke on May 1, 2006 20:00:01 GMT 1
Lees eens Katerines dagboek, ze heeft daar eens iets over gezegd, geloof ik. Als hij vrij is wel. Maar waar staat dat dagboek eigenlijk? Iedereen is daar maar over bezig, en ik dat niet vinden hé!!! Shame on me Ik ga naar 3 optredens van Katerine binnekort, Pim zal wel ne keer mee zijn zeker
|
|
|
Post by Caroline on May 2, 2006 17:15:16 GMT 1
www.katerineonline.beop de homepage... ma die wor nu vernieuwd dus ze stuur nie elke dag meer... oh! pietzak! ik eb mij 'idool' nog mer 1 keer gezien... en pim nog nooit... En keb zelfs al natalia gezien en ik kan da kind totaaaaaal nie af...
|
|
|
Post by Carmenneke on May 3, 2006 14:45:22 GMT 1
www.katerineonline.beop de homepage... ma die wor nu vernieuwd dus ze stuur nie elke dag meer... oh! pietzak! ik eb mij 'idool' nog mer 1 keer gezien... en pim nog nooit... En keb zelfs al natalia gezien en ik kan da kind totaaaaaal nie af... Ge zijt écht laaaaaang niet alleen, ik kan Natalia ook nie zien Maar dat zijn nu maar 2 optredens geworden Heb gisteren verschrikkelijk slecht nieuws gekregen, het optreden van 10 juni in Deerlijk is GEANNULEERD!!!!! Op dat optreden kwamen Katerine en mijn idool Wim Soutaer optreden, 't is al maanden geleden dat ik Wim en de fans (mijn échte vrienden en vriendinnen ), heb gezien! En ik keek hier dus ook al maandenlang naar uit, en gisteren hebben de fans die een mail gestuurd hadden om meer info te vragen, een mail terug gekregen om te zeggen dat dit optreden al een tijdje geleden afgelast is!!! En niemand heeft ons dit laten weten, schandalig gewoon, en Wim kan daar niets aan doen hé Dit ben ik al gewoon, heb het al een keer of 10 meegemaakt, altijd als hij in mijn buurt komt optreden, wordt het afgelast, precies of de duivel is ermee gemoeid... Heb gisteren een hele avond lang zitten huilen, ik heb al zo weinig de kans om te gaan, en naar elk optreden dat al maanden gepland staat, en ik zo naar uitkijk, wordt geannuleerd, 't is gewoon niet rechtvaardig, vreselijk gewoon! Ben er echt het hart van in, nu blijft enkel nog Kortrijk over op 9 juli, als dat al doorgaat ne mens kan van niets meer zeker zijn! En één keer per jaar naar Wim gaan, is teveel van mij gevraagd, dat hou ik nooit vol, en daar weiger ik me bij neer te leggen!!! Sorry voor mijn gezaag, maar 't moest mij eventjes van het hart!
|
|
|
Post by Sweetp on May 3, 2006 15:21:24 GMT 1
Carmenneke..een knufke van mij!! Ik hoop dat hij vlug een nieuw concert plant in jou buurt!
|
|
|
Post by Caroline on May 3, 2006 16:43:45 GMT 1
ocharme... Ge zult em wel nog ies zien optrede binnekort... nee, idd, eb ook al verhale gehoord over natalia die niet al te mooi zijn... en ik ben er zeker van dat deze echt waar zijn... Nu iets anders: gistere stuurt mijn nicht een smske rond 24u: Ik ben ier op een feestje me pim, eb al ne kus gad en ga er seffes mee op de foto... Das echt nie eerlijk: die kent keiveel bekende mense!!
|
|
|
Post by Carmenneke on May 5, 2006 17:21:23 GMT 1
ocharme... Ge zult em wel nog ies zien optrede binnekort... nee, idd, eb ook al verhale gehoord over natalia die niet al te mooi zijn... en ik ben er zeker van dat deze echt waar zijn... Nu iets anders: gistere stuurt mijn nicht een smske rond 24u: Ik ben ier op een feestje me pim, eb al ne kus gad en ga er seffes mee op de foto... Das echt nie eerlijk: die kent keiveel bekende mense!! Dan moet ge eens meegaan met uw nicht hé ;D Ik hoop echt dat ik hem gauw nog eens zie (Wim bedoel ik hé ) Sweetp: Bedankt voor je knufje! En dus deze topic dient ook, voor als jullie eens naar een optreden geweest zijn, hier een verslagje te plaatsen hé
|
|
|
Post by Caroline on May 6, 2006 7:04:00 GMT 1
okee! alzek naar een optreden ga zallek ier zeker iets zette... (kmocht mee van haar ma nie van mijn ouders... tijdes school eh dusja...)
|
|
|
Post by Carmenneke on May 7, 2006 10:11:35 GMT 1
okee! alzek naar een optreden ga zallek ier zeker iets zette... (kmocht mee van haar ma nie van mijn ouders... tijdes school eh dusja...) Als 't examens zijn, dan is dat ook vervelend, want dan zou ik ook niet mogen uitzetten hoor...
|
|
|
Post by Floepie on May 7, 2006 10:30:39 GMT 1
uitzetten? ;D
|
|
|
Post by Caroline on May 7, 2006 11:20:34 GMT 1
kdenk da carmen bedoelt: weggaan? Ik wel, optreden kelly clarkson, voor examen wiskunde net.. maja... da wiste we toen nog nie eh... En texaame was nog goe
|
|