|
Post by Zoukytje on Apr 11, 2006 14:02:39 GMT 1
Mja, 't is ergens wel zo. bij mij was het nog niet in me opgekomen om aan paarden te denken als ik haar nieuwe naam hoor.
|
|
|
Post by Maaike on Apr 15, 2006 21:01:14 GMT 1
uhuh onder de naam princess dacht ik
|
|
Lana
SA-Watcher
|
Post by Lana on Apr 16, 2006 13:35:47 GMT 1
Kvraag mij ook af wanneer we der juist iets van hore..
|
|
|
Post by Floepie on Apr 16, 2006 14:38:14 GMT 1
Volgens mij moest hij er dan toch al geweest zijn, haar single/CD... toen het officiële SAforum nog bestond, circuleerde dit nieuws al
|
|
Lana
SA-Watcher
|
Post by Lana on Apr 16, 2006 14:50:48 GMT 1
Ja da is, maar ze zoude zoiets ni zegge als da ni waar is he, dus wrs zijn ze er nog aan bezig, alleen duurt et persies eel lang ze zulle veeeel werk hebbe
|
|
|
Post by Caroline on Apr 17, 2006 9:43:10 GMT 1
aja, al da bijwerke, wa wilde eh
|
|
|
Post by Sweetp on Apr 17, 2006 9:47:18 GMT 1
Volgens mij komt dat er wel hoor..ze werkt inderdaad samen met Koen Buyse en Olivier van Pragha Khan...nu Koen Buyse is daar toch wel effe mee bezig geweest..ik weet wel dat de eerste demo's niet zo goed waren en dat ze daardoor opnieuw zijn moeten beginnen...en natuurlijk zowel Koen Buyse en Olivier hebben het ook druk..dus mss hebben zij dat project eventjes opzij geschoven
|
|
|
Post by Caroline on Apr 17, 2006 9:55:26 GMT 1
en in welk genre ga die gaan? kvin toch da tgenre van 'zornik' ni echt bij haar past ze...
|
|
|
Post by Sweetp on Apr 17, 2006 10:07:12 GMT 1
en in welk genre ga die gaan? kvin toch da tgenre van 'zornik' ni echt bij haar past ze... naar tschijnt een beetje Avril Lavigne stijl
|
|
|
Post by Floepie on Apr 17, 2006 11:59:53 GMT 1
en in welk genre ga die gaan? kvin toch da tgenre van 'zornik' ni echt bij haar past ze... Ik zou eigenlijk niet goed weten wat wel bij haar past Maar ja, zo veel hebben we haar ook niet horen zingen natuurlijk.
|
|
|
Post by Sweetp on Apr 17, 2006 12:01:44 GMT 1
Volgens mij gaat Stefanie de rockstijl wel nog af..maar meer de poprock... ;D
|
|
|
Post by Caroline on Apr 17, 2006 12:52:18 GMT 1
kvin ze tog mer beeke weird
|
|
|
Post by Zoukytje on Apr 18, 2006 16:35:03 GMT 1
als ik jullie "commentaar" hier lees heb ik een totaal andere visie over Stefanie dan jullie, ik vnd haar totaal niet weird. ze voldoet misschien niet aan jullie schoonheidsideaal maar dat moet toch niet is? Ze is wie ze is en dat is het belangrijkste, jezelf blijven!!!!!! Ik kijk er naar uit om haar muziek te horen, gelijk welke genre het ook is. Zolang ze het zelf graag zingt en er zich goed bij voelt, hoor je mij niet klagen.
|
|
|
Post by Sweetp on Apr 18, 2006 18:47:56 GMT 1
als ik jullie "commentaar" hier lees heb ik een totaal andere visie over Stephanie dan jullie, ik vnd haar totaal niet weird. ze voldoet misschien niet aan jullie schoonheidsideaal maar dat moet toch niet is? Ze is wie ze is en dat is het belangrijkste, jezelf blijven!!!!!! Ik kijk er naar uit om haar muziek te horen, gelijk welke genre het ook is. Zolang ze het zelf graag zingt en er zich goed bij voelt, hoor je mij niet klagen. ik ga akkoord met jou..behalve dan over het genr..volgens mij gaat poprock haar het beste af..maar dat is natuurlijk mijn bescheiden mening ;D
|
|
|
Post by Zoukytje on Apr 18, 2006 18:56:51 GMT 1
zoals hierboven al te lezen valt werkt ze samen met Koen Buyse en Olivier, dus een R&B genre moeten we niet echt verwachten ;-)
|
|