|
Post by Sweetp on Apr 18, 2006 19:40:49 GMT 1
zoals hierboven al te lezen valt werkt ze samen met Koen Buyse en Olivier, dus een R&B genre moeten we niet echt verwachten ;-) nee das waar...Koen Buyse zei dat het Avril Lavigne stijl zou zijn..maar ja Koen Buyse is ook songwriter dus het kon ook andere stijl zijn..maar dat is het dus niet
|
|
|
Post by Caroline on Apr 19, 2006 14:06:02 GMT 1
als ik jullie "commentaar" hier lees heb ik een totaal andere visie over Stephanie dan jullie, ik vnd haar totaal niet weird. ze voldoet misschien niet aan jullie schoonheidsideaal maar dat moet toch niet is? Ze is wie ze is en dat is het belangrijkste, jezelf blijven!!!!!! Ik kijk er naar uit om haar muziek te horen, gelijk welke genre het ook is. Zolang ze het zelf graag zingt en er zich goed bij voelt, hoor je mij niet klagen. ik ga akkoord met jou..behalve dan over het genr..volgens mij gaat poprock haar het beste af..maar dat is natuurlijk mijn bescheiden mening ;D over schoonheidsideaal ga et in ieder geval nie ze ge kun ni zegge da die lelijk is eh.. ma gwn.. aar stem.. aar manier van doen... da vinnek er weird aan ja, denk ook da poprock aar tbeste zou afgaan...
|
|
|
Post by Floepie on Apr 19, 2006 16:00:47 GMT 1
Stefanie... 'k denk wel dat ze een toffe is hoor! Eigenlijk ook niet echt weird of zo... (wel de manier hoe ze haar micro vasthield ) Maar tijdens SA was ik nog niet echt te vinden voor haar zangcapaciteiten. We zullen zien wat ze uitbrengt en of het plaatje dan wel past.
|
|
|
Post by Zoukytje on Apr 19, 2006 17:06:01 GMT 1
ik denk niet dat ik het "raar" vond hoe ze haar micro vasthield, want ik kan het me niet meer voor geest halen hoe da was .... wat haar zangcapaciteiten betreft, da's ieder z'n keuze hé en ieder zn gevoel/connectie met een bepaalde student/e ....
|
|
|
Post by Floepie on Apr 19, 2006 17:07:54 GMT 1
Ja inderdaad en respect daarvoor
|
|
|
Post by Caroline on Apr 19, 2006 17:44:41 GMT 1
Ja inderdaad en respect daarvoor idd ik heb bv enoooorme connectie me pim en katerine
|
|
|
Post by Floepie on May 3, 2006 22:38:42 GMT 1
alléjong, das gwn ne paardenaam! Mja, 't is ergens wel zo. 'k Moet eigenlijk niet veel zeggen, want m'n nickname is precies een hondennaam. ;D ik denk niet dat ik het "raar" vond hoe ze haar micro vasthield, want ik kan het me niet meer voor geest halen hoe da was .... 'If I was a rich girl' kunnen we bekijken hé. 't Is niet dat je het echt 'raar' kunt noemen , maar met haar vingers doet ze zo mee op het ritme... wat ik toch een beetje vervelend vond. Is misschien een zenuwtik, zoals Katy dat had met de vogelmove (maar waar ik dan weer geen last van had ;D ).
|
|
|
Post by Caroline on May 6, 2006 7:09:35 GMT 1
euh? de vogelmove? Wa is da? keb toch nooit echt nen 'tik' bij katy gemerkt...
|
|
|
Post by Floepie on May 6, 2006 10:07:49 GMT 1
Hihi, des te beter dat je niks opgemerkt hebt ... was het enige negatieve punt van commentaar van o.a. de directeur bij 'I Don't Want A Lover'
|
|
|
Post by Carmenneke on May 7, 2006 10:12:57 GMT 1
Ik heb toch ook niets speciaals aan Katy gezien hoor bij dat liedje...
|
|
|
Post by Floepie on May 7, 2006 10:27:46 GMT 1
|
|
|
Post by Caroline on May 7, 2006 11:21:42 GMT 1
haha thx!!
|
|