|
Post by Saartje on Apr 7, 2006 10:58:11 GMT 1
hallloooooo! ik vraag me af hoe het met de singel van michael is. weten jullie daar al meer over? en welke genre zien jullie hem zingen? ik ben zeker benieuwd!!!!!
|
|
|
Post by Caroline on Apr 7, 2006 11:17:56 GMT 1
zijn genre ligt me niet echt ...
|
|
|
Post by Floepie on Apr 7, 2006 23:47:17 GMT 1
Ik kijk ergens wel uit naar zijn werk en welke richting hij uit zal gaan.
Caroline, wat is zijn genre dan?
|
|
|
Post by Caroline on Apr 8, 2006 9:23:19 GMT 1
ja.. kbedoel ni echt zijn genre .. ma zijn stem en zijn persoon enzo.. allé, keb er nix tege ze ma gwn.. die ligt mij ni echt... ma denk eerder da die zo oudere muziek ga doen, kzie die niets doen gelijk de artieste die ik graag hoor...
|
|
|
Post by Floepie on Apr 8, 2006 12:33:45 GMT 1
Geen idee... we zullen binnenkort wel zien
|
|
|
Post by Saartje on Apr 8, 2006 14:12:19 GMT 1
ik heb eens zo een mailtje gestuurd naar hem via zijn site en ik vroeg dat zo... hij had terug een mailtje gestuurd en gezegd dat hij zo rock dingen gaat zingen zoals anouk en ashlee simpson... en ik ben al eens gaan kijken naar zo een optreden van hem met band en dan doet hij ook al zo van die nummers! dat is zo iets dat hij ni heeft gedaan in de acedemy, maar het gaat hem wel af... het is zo veel ruiger dan wouter zingt en met meer show enzo... wel grappig en totaal anders!
|
|
|
Post by Caroline on Apr 8, 2006 19:02:28 GMT 1
wel, das dus nie mijn genre ma heb wel mijn mening herzien nu ge dit zegt, ben nu wel benieuwd naar wa het gaat worde!
|
|
|
Post by Saartje on Apr 9, 2006 4:59:56 GMT 1
ik ook, voor wanneer het is weet ik niet juist, maar dat is bij vele studenten precies wel zo maar geduldig wachten zal de boodschap zijn...
|
|