|
Post by Carmenneke on Apr 30, 2006 18:06:35 GMT 1
Hey, Trouwe kijkers van Familie zullen wellicht weten dat ze een rolletje vertolkt heeft in Familie, enkele weken/maanden geleden! Ik vond het niet echt iets voor haar, maar da's mijn mening hé! Wat vonden jullie?
|
|
|
Post by Sweetp on Apr 30, 2006 18:12:19 GMT 1
Ik heb die aflevering denk ik wel gezien..ik vond het ook niet zo goed..kwam een beetje te gespeeld over
|
|
|
Post by Floepie on Apr 30, 2006 18:17:54 GMT 1
Hoh, ik weet dat eigenlijk ook zo goed niet meer. 'k Vond het wel beter dan ik verwacht had geloof ik. 't Was wel een rare rol hè?
|
|
|
Post by Sweetp on Apr 30, 2006 18:21:34 GMT 1
't Was wel een rare rol hè? ja ze moest iemand spelen die zwanger wou geraken..en daarvoor de mooiste mannen wou ofzoiet
|
|
|
Post by Carmenneke on Apr 30, 2006 19:16:37 GMT 1
Yep, klopt! Maar 'k vond het ook 'te gespeeld'....
|
|
|
Post by Floepie on Apr 30, 2006 19:30:54 GMT 1
Zoals Laura Lynn die ook eens in Familie mocht meespelen ;D
|
|
|
Post by Caroline on May 1, 2006 8:48:52 GMT 1
kvin nie da eveline goe kan acteere... Ma eigl niemand uit familie kan deftig actere..
|
|
|
Post by Carmenneke on May 1, 2006 12:16:11 GMT 1
kvin nie da eveline goe kan acteere... Ma eigl niemand uit familie kan deftig actere.. Ik vind dat Jacky Lafon toch goed kan acteren hoor, vooral als ze zat is ;D En Anna bv. dat die op haar leeftijd nog zo goed kan acteren, chapeau hoor!
|
|
|
Post by Carmenneke on May 1, 2006 12:18:03 GMT 1
Zoals Laura Lynn die ook eens in Familie mocht meespelen ;D Ja haha lol ;D Ben één keer naar een optreden van Laura Lynn geweest, 'k zal nooit gene fan worden, maar 't is wel een superlieve hoor! We gingen op de foto en ik vroeg ne knuffel, en die deed dat met alle plezier, en 't was ne knuffel hoor En toen we weg gingen zei ze "Tot de volgende keer" Jah, wrsl wel, want op 9 juli ga ik terug naar Wim, en dan zal Laura Lynn er ook zijn! Niet mijne slag, maar één van de vriendelijkste artiesten die ik al ben tegengekomen
|
|
|
Post by Floepie on May 1, 2006 12:26:44 GMT 1
Hoh ja, 't ziet er wel een lieveke uit, maar 'k ben ze nog niet tegengekomen. ;D
|
|
|
Post by Carmenneke on May 1, 2006 12:32:24 GMT 1
Hoh ja, 't ziet er wel een lieveke uit, maar 'k ben ze nog niet tegengekomen. ;D Heb al van verschillende mensen gehoord dat Pim ongelooflijk lief is Ik ga op 28 mei, 10 juni en 26 augustus naar Katerine (zal de eerste keer zijn dat ik iemand van SA zal zien) Da's dus al alle drie gepland en heb ze nog nooit gezien ;D Ik hoop écht uit de grond van mijn hart dat Pim mee zal zijn, zou die zoooo graag eens zien hé!
|
|