|
Post by Admin on Apr 8, 2006 22:36:02 GMT 1
Post hier alle bijgebleven hilarische of wijze uitspraken van de studenten, leerkrachten, juryleden, ... ! ... Of grappige gebeurtenissen ;D
|
|
|
Post by Zoukytje on Apr 11, 2006 8:55:39 GMT 1
Katy in gesprek met Yerko, wanneer ze het hebben over Ronny Mosuse .... maar wie was dit ook al weer?? Katy voelt zich van een andere planeet ... "opnieuw" kent ze de artiest die langs komt niet .... en dat zorgt voor een hilarisch grappig gesprek!!!!!!!
|
|
|
Post by Floepie on Apr 11, 2006 14:06:40 GMT 1
Die filmpjes van de week kon je opslaan heb het ook nog. Aja, 't staat ook op de Katysite zeker ;D
|
|
|
Post by Zoukytje on Apr 11, 2006 14:07:23 GMT 1
hihihi, die kan je idd bij Katy te zien krijgen
|
|
|
Post by Floepie on Apr 11, 2006 14:09:02 GMT 1
Ooooooooooooooo, maar er zijn zoveel leuke uitspraken geweest, hahaha! Eveline C. tijdens de liveshow (zenuwachtig): m'n hart bonkt 200 per uur. ;D Hmmmmm, ja dit vind ik wel grappig
|
|
Lana
SA-Watcher
|
Post by Lana on Apr 12, 2006 16:05:07 GMT 1
Da Pim maar moest opschrijve wa hij wou en da hij spontaan sex op schreef de klop die Michael per ongeluk gaf tijdes de dansles vind ik nog altij een van de beste momente
|
|
|
Post by Floepie on Apr 12, 2006 16:22:24 GMT 1
Och ja! Dat zag toen ferm blauw... en dik! Amai, auw! Die van de make-up hebben toen wel goed hun best gedaan.
|
|
|
Post by Zoukytje on Apr 12, 2006 16:48:32 GMT 1
zo zie je maar dat ieder z'n hilarische/favo-moment anders is ... gelukkig maar. de 2 gebeurtenissen die Lana opschreef was ik totaal vergeten, ik herinner ze me wel ... maar 't was toch even zoeken. Dit ook omdat ik niet zo een echte Pim-fan ben en dus zijn doen en laten niet zo nauw bestudeerde
|
|
|
Post by Floepie on Apr 12, 2006 17:04:51 GMT 1
Jup, is inderdaad logisch dat je meer op je favoriet(e) lette en van die persoon dus ook beter iets herinnert Maar, ik was die gebeurtenissen die Lana opnoemde ook nog niet vergeten, zeker de laatste niet 'k Ben eigenlijk nog niet zoveel vergeten denk ik. Al moest ik bij dat van de tortillo's van Caroline ook eventjes nadenken
|
|
|
Post by Zoukytje on Apr 12, 2006 17:46:48 GMT 1
tja beetje logisch hé dat jij "niets" vergeet je kijkt dag in dag uit naar fragmenten uit SA, degene die ik herbekijk zijn alleen van mijn 2 favo's
|
|
|
Post by Floepie on Apr 12, 2006 17:59:59 GMT 1
Haha! Ja, je hebt gelijk. Mja, de meeste dingen die ik herbekijk zijn natuurlijk ook van Katy hé , of van Louis die gitaar speelt, of van Katerine (en Steven) die piano spelen. Of van de artiesten die op bezoek kwamen, en een paar daily's en zo ;D Maja, toch uren kijkplezier En steeds opnieuw ontdek ik 'nieuwtjes'
|
|
|
Post by Zoukytje on Apr 12, 2006 18:29:05 GMT 1
dus jou heruitzendingen zijn vrij algemeen en verdeelt over ALLE SA'ers bij mij beperkt dit tot Katy en Louis, ik was meer "persoonsgericht" dan "SAgericht" !!!
|
|
|
Post by Floepie on Apr 12, 2006 22:01:12 GMT 1
Nee toch ook niet echt... laat ons zeggen dat 75% toch met Katy te maken heeft ;D (liedjes + academiebeelden)
10% stukkie's gitaar met Louis, zalig + 5% pianostukjes 5% showmomenten van alle SA'ers.
en 5% van die kortfilmpjes en grappige stunteligheden en zo ;D
|
|
|
Post by Caroline on Apr 13, 2006 9:54:12 GMT 1
katerine : i'm the queen of the vetzakkeeeeuh toen laggek echt plat vant lache enja, me het bordje en de sex ook
|
|
Lana
SA-Watcher
|
Post by Lana on Apr 14, 2006 17:17:28 GMT 1
Katy en haar koffiekoeke Hoeveel moejte ze deed om ze te pakken zonder recht te staan vond ik echt lache, en dan, Katerine haar 'Miereninvasie' en 'Kijk, Afi ik ben een lamp' ook
|
|