Lana
SA-Watcher
|
Post by Lana on Apr 16, 2006 13:34:03 GMT 1
Als je voor het gastjurylid kiest, zeg dan hier ff wie je dan speciaal bedoeld
|
|
|
Post by Caroline on Apr 17, 2006 9:25:35 GMT 1
boogie boy kvin da ehct een grappig manneke! en toen hij zo in de finale zelf aant spele was eh, kdacht echt da die zijn hart et iedere moment kon begeve!
|
|
Lana
SA-Watcher
|
Post by Lana on Apr 17, 2006 11:06:03 GMT 1
Uhu, ik vond die ook super grappeg, ma hij kon wel overdrijve over de heupe van Afi
|
|
|
Post by Floepie on Apr 17, 2006 11:45:32 GMT 1
Ik heb niet voor Boogie Boy gestemd, mijns inziens zat hij er toch wel veel naast met z'n commentaar en hij was eigenlijk ook niet echt to the point... zoals Afi & haar heupen Zijn aandachtspunt was de zang, en dan begint hij daarover. ;D Dan gaat het nog tussen Belle & de directeur... hmmm, dan kies ik toch voor Belle. Ze was misschien iets te vaak té positief, maar soms gaf ze wel commentaar waarvan de studenten iets konden opsteken (alhoewel, dat denk ik toch, t is ook al zolang geleden hé. Kristel van K3 als gastjurylid vond ik trouwens ook heel goed, en de Gene ook. Top. Die van Universal vond ik dan weer maar een rare (weet ook wel niet goed meer wat hij gezegd heeft .
|
|
|
Post by Sweetp on Apr 17, 2006 11:47:56 GMT 1
Ik ga ook voor Belle Perez..ze probeerde toch bij iedereen iets positief te zeggen en had niet echt voorkeuren!!
|
|
|
Post by Caroline on Apr 17, 2006 12:44:12 GMT 1
ja da is eh! die heupe, en pim ook tijdes live request da afi toch zo knap is.. en tijdes eurosong: oh die bene! en das nog een model geweest! kvin da eerlek gezegt echt een mottige doos!
|
|
|
Post by Floepie on Apr 17, 2006 13:20:33 GMT 1
Huh? Wanneer heeft Pim dat gezegd dan? Is Afi nog model geweest???
|
|
Lana
SA-Watcher
|
Post by Lana on Apr 17, 2006 19:51:59 GMT 1
Ik heb niet voor Boogie Boy gestemd, mijns inziens zat hij er toch wel veel naast met z'n commentaar en hij was eigenlijk ook niet echt to the point... zoals Afi & haar heupen Zijn aandachtspunt was de zang, en dan begint hij daarover. ;D Dan gaat het nog tussen Belle & de directeur... hmmm, dan kies ik toch voor Belle. Ze was misschien iets te vaak té positief, maar soms gaf ze wel commentaar waarvan de studenten iets konden opsteken (alhoewel, dat denk ik toch, t is ook al zolang geleden hé. Kristel van K3 als gastjurylid vond ik trouwens ook heel goed, en de Gene ook. Top. Die van Universal vond ik dan weer maar een rare (weet ook wel niet goed meer wat hij gezegd heeft . Belle vond ik ook iets te positief, Kristel vond ik ook goed, die gaf echt opbouwende commentaar en commentaar waar ze iets mee waren. Kvond het ook mooi hoe Belle en Kristel zelf zo"n einde zongen aan Voor Hem
|
|
|
Post by Caroline on Apr 17, 2006 19:54:08 GMT 1
Huh? Wanneer heeft Pim dat gezegd dan? Is Afi nog model geweest??? pim tijdes live request toen hij afi moest interviewe en ja.. die is nog model geweest.. erg eh
|
|
Lana
SA-Watcher
|
Post by Lana on Apr 17, 2006 19:58:11 GMT 1
vaak zijn lelijke mense model ze, allez, als ge een mooj lichaam hebt komde al in aanmerking, u gezicht kunne ze super hard bijwerke me schmink
|
|
|
Post by Caroline on Apr 17, 2006 20:01:23 GMT 1
das wel waar.. ma dan nog.. afi... ja die is wel groot en mager dus tzal da zijn eh...
|
|
|
Post by Zoukytje on Apr 18, 2006 14:51:47 GMT 1
ik ga voor geen enkel jurylid, vond de gekozen juryleden niet echt goed ... maar ja da's dan weer mijn mening hé.
|
|
|
Post by Floepie on Apr 19, 2006 15:55:18 GMT 1
vaak zijn lelijke mense model ze, allez, als ge een mooj lichaam hebt komde al in aanmerking, u gezicht kunne ze super hard bijwerke me schmink Amai, ik verschiet er toch wel van. Tijdens Star Academy zijn we dat toch niet te weten gekomen?
|
|
|
Post by Caroline on Apr 19, 2006 17:42:48 GMT 1
vaak zijn lelijke mense model ze, allez, als ge een mooj lichaam hebt komde al in aanmerking, u gezicht kunne ze super hard bijwerke me schmink Amai, ik verschiet er toch wel van. Tijdens Star Academy zijn we dat toch niet te weten gekomen? kdenk et wel ze.. allé, ik wist da toch al...
|
|
|
Post by Floepie on Apr 19, 2006 17:44:03 GMT 1
Ah, dit is een nieuwtje voor mij ;D ofwel... TOTAAL vergeten. ;D
|
|