|
Post by Houtkop on May 13, 2006 13:21:50 GMT 1
Voor de mensen die al begonnen zijn met de examens en gaan beginnen:
\../|~ |~.| .\/ |_ |_ |_
|~ | | |~ |~ |~ |~ _| |_| |_ |_ |_ _|
't is een beetje mislukt maar met wat verbeelding staat hierboven [shadow=red,left,300][glow=red,2,300][/glow][/shadow]
|
|
|
Post by Floepie on May 13, 2006 15:04:18 GMT 1
Ik wil ook graag iedereen heel veel succes en moed toewensen die (binnenkort) examens heeft.
|
|
|
Post by Caroline on May 13, 2006 19:08:18 GMT 1
idd, aan iedereen veel succes.. tis nog redelijk leesbaar ze
|
|
|
Post by Sweetp on May 14, 2006 8:39:35 GMT 1
Heyz iedereen, Iedereen die ook examens heeft (net als ik) veel succes...en dank aan degene die hier succes wensen..Thx he menskes!! ;D
|
|
|
Post by Carmenneke on May 14, 2006 16:16:00 GMT 1
Good luck everybody! Ikzelf begin binnen een maandje, op15 juni dacht ik! Maar 't zal er gauw zijn, pfff! Maar ja, daarna een dikke twee maand welverdiende vakantie hé
|
|
|
Post by Caroline on May 16, 2006 16:04:22 GMT 1
ikke den 12 juni... Gij zit wrs int 2e jaar dan eh? Da begint later..
|
|
|
Post by Carmenneke on May 17, 2006 17:03:54 GMT 1
ikke den 12 juni... Gij zit wrs int 2e jaar dan eh? Da begint later.. Yep! Maar ja, iedere dag 2 examens da's nie leuk
|
|
|
Post by Zoukytje on May 18, 2006 15:43:09 GMT 1
ik wil jullie geen schrik aanjagen maar nu al klagen en "nog maar" in het middelbaar zitten (ik ben ook zo geweest hoor )wacht maar tot jullie starten met je hoge school of universitaire studies .... ik kan er van meespreken, ik studeer dit jaar af 'k moet zeggen ben er niet kwaad om :-)
|
|
|
Post by Caroline on May 18, 2006 17:27:29 GMT 1
en wa studeert ge? Nee, idd 2 exaames per dag is nie leuk.. Zeker ast zo stomme combinaties zijn als wiskunde en aardrijkskunde of bio ofzo.. hatelijk!
|
|
|
Post by Carmenneke on May 18, 2006 17:55:53 GMT 1
Wij hebben altijd wiskunde en geschiedenis op dezelfde dag, verschrikkelijk gewoon!!! Zelfs de leerkrachten zeggen "Da's een héél zware dag", awel waarom doen ze 'r dan niets aan? pfff... Mondeling start op 12 juni, en officieel dus eigenlijk op 15 juni! Zoukytje, ik weet hogere studies enzo nog erger zijn, maar 't middelbaar moogt ge toch ook niet onderschatten hoor Zeker niet als ge latijnse doet Hopelijk is dat mijn eerste examen, want eerst had ik 78% voor Latijn, de eerste periode, de tweede periode maar 69% en toen viel dat midden tussen de andere... Latijn is zo zwaar, en al die grammatica enzo, tweede jaar is echt zwaar, en 't is echt best dat ge dat eerst krijgt, geloof me! Dus hopelijk nu opnieuw, en dan zullen mijn puntjes wel omhoog gaan Of ik nog latijn zal doen volgend jaar, weet ik nog niet zeker, ik pieker me suf maar 'k heb echt geen flauw idee...soms steekt dat echt tegen! Maar ja, beetje op u tanden bijten hé hihi
|
|
|
Post by Zoukytje on May 18, 2006 22:00:12 GMT 1
Net als Katy Verpleegkunde en ook op dezelfde school
|
|
|
Post by Caroline on May 19, 2006 17:22:37 GMT 1
ik hoop toevallig anders is u obsessie wel heeeeel erg.. (zoals bij mij, heb zo toch ook al stote uitgehaald) en in welke school zit ge? Mijn nicht studeert ook verpleegkunde in leuve dan wel..
|
|
|
Post by Caroline on May 19, 2006 17:27:17 GMT 1
Wij hebben altijd wiskunde en geschiedenis op dezelfde dag, verschrikkelijk gewoon!!! Zelfs de leerkrachten zeggen "Da's een héél zware dag", awel waarom doen ze 'r dan niets aan? pfff... Mondeling start op 12 juni, en officieel dus eigenlijk op 15 juni! Zoukytje, ik weet hogere studies enzo nog erger zijn, maar 't middelbaar moogt ge toch ook niet onderschatten hoor Zeker niet als ge latijnse doet Hopelijk is dat mijn eerste examen, want eerst had ik 78% voor Latijn, de eerste periode, de tweede periode maar 69% en toen viel dat midden tussen de andere... Latijn is zo zwaar, en al die grammatica enzo, tweede jaar is echt zwaar, en 't is echt best dat ge dat eerst krijgt, geloof me! Dus hopelijk nu opnieuw, en dan zullen mijn puntjes wel omhoog gaan Of ik nog latijn zal doen volgend jaar, weet ik nog niet zeker, ik pieker me suf maar 'k heb echt geen flauw idee...soms steekt dat echt tegen! Maar ja, beetje op u tanden bijten hé hihi idd.. latijn is zwaar.. ben er dus ook in januari mee gestopt...nog nooit zo'n goeie keuze gemaakt!!! bij mij wast voor latijn: 1e trimester (2e) 75procent, 73procent, 49,5 procent (exaame dag achter finale SA..) kmocht nog door, bij volgend examen 49,75 procent.. toch nog wa gestege en dan bennek gestopt.. Maja... Gij hebt geen Finale van een of ander programma in de buurt eh, dus ben zeker da ge gaat geslaagd zijn!
|
|
|
Post by Floepie on May 19, 2006 19:15:57 GMT 1
Hihi, ik heb nooit Latijn willen doen... 'k wist (en weet nog steeds) niet goed of je er wel veel voordeel aan hebt om het te leren??? Maar ja, ik weet nu ook wel niet wat ik mis. ;D
|
|
|
Post by Zoukytje on May 19, 2006 20:03:49 GMT 1
ik hoop toevallig anders is u obsessie wel heeeeel erg.. (zoals bij mij, heb zo toch ook al stote uitgehaald) en in welke school zit ge? Mijn nicht studeert ook verpleegkunde in leuve dan wel.. als ik in mijn eerste jaar VPK zat, zat Katy in het derde ... dus toen was ze nog niet bekend. en een school/studierichting kiezen omdat er een bekendheid op die school zit, dat zou pas ZEER DOM zijn ... ma soit, ge hebt zo van die zotten die dat doen
|
|