|
Post by Saskiatjeuh on Apr 6, 2006 8:47:21 GMT 1
ja mensen kzou ier een hele tekst typen moestek nie weg moeten ma da moe dan w88 tot vanavond ik ben allesinds een pim-katerine fan (en wouter ma da telt nie ) alé salukes allemaal xxxxxxxxxxxxxxxx saskia
|
|
|
Post by Lizatjuhn on Apr 6, 2006 9:04:20 GMT 1
Pim & Katerine!!! => je bent niet de enige P&KFan hoor!
|
|
|
Post by Caroline on Apr 6, 2006 9:47:22 GMT 1
al een geluk! laat ze numaar kome eh.. want katerine, de winnares dan nog, sta bij de laatste!
|
|
|
Post by Lizatjuhn on Apr 6, 2006 9:52:33 GMT 1
kheb opt forum van Pim een topic gestart, dus ze zullen wel komen!!
|
|
|
Post by Caroline on Apr 6, 2006 10:01:48 GMT 1
goe zo!!! en blijve vraage! eb nog berichtje gepost bij katerine ook..
|
|
Lana
SA-Watcher
|
Post by Lana on Apr 7, 2006 11:18:34 GMT 1
Hier zitten wel al een paar P&Kfans momenteel, maar ze hebben nog niet zoveel gereageerd op de posts. Maar die zullen wel nog komen zeker? 't Is al bij al nog maar de tweede dag van dit forum. Hierbij heeft een P&K fan dus geantwoord
|
|
|
Post by Caroline on Apr 7, 2006 11:20:59 GMT 1
voor wie hebt ge gestemd? P of K
|
|
Lana
SA-Watcher
|
Post by Lana on Apr 7, 2006 11:25:38 GMT 1
Katerine, omdat ik haar van zang net iets beter vind
|
|
|
Post by Caroline on Apr 7, 2006 11:30:50 GMT 1
same as me ma van karakter zijn ze ongeveer gelijk..
|
|
Lana
SA-Watcher
|
Post by Lana on Apr 7, 2006 11:32:10 GMT 1
Idd, Kheb ze gezien op de zomertour,en da was kei schatteg oe die same bezeg ware dan denkte echt van oooh die passe goe bij elkaar
|
|
|
Post by Caroline on Apr 7, 2006 11:33:37 GMT 1
heb et nie gezien ma toch.. azek die filmpkes bekijk! en int swingpaleis me ik wil jou was ook zo schattig! ik zo van : waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! kijk! kijk! zo tege m'n zus en m'n ouders en die zate mij zo te bekijke van.. ooooooooooh myy gooooooood!
|
|
Lana
SA-Watcher
|
Post by Lana on Apr 7, 2006 11:49:43 GMT 1
Ja da kennek ze kheb da ook "een beetje" (hehe ) da is dan egt zo van ooooh kijk hoe lief! en Waaaaaaaaah, zieee beetje gestoord ma wel gezelleg
|
|
|
Post by Saskiatjeuh on Apr 7, 2006 12:09:55 GMT 1
keb et swingpaleis nie kunnen zien kwas na tswingpaleis live on stage en ik was da vergeten opnemen vertel er is wa over...
|
|
|
Post by Caroline on Apr 7, 2006 17:02:26 GMT 1
twas echt goe, ebbet zo al een stuk of 3 keer bezien euhm... de jonges zijn dus gewonne, en dan eef katerine water op pim zijn broek gedaan en em van de tafel probere duwe me ne stoel enzo.. en pim ging voor katerine en tania dexters op de tafel ligge, en tania komt aan zijn buik, en katerine begint die deraf te kloppe da was et beste stukske.. en bij 'ik wil jou' stake ze un hande naar elkaar uit twas echt leuk!
|
|
|
Post by Saskiatjeuh on Apr 7, 2006 19:18:44 GMT 1
twas echt goe, ebbet zo al een stuk of 3 keer bezien euhm... de jonges zijn dus gewonne, en dan eef katerine water op pim zijn broek gedaan en em van de tafel probere duwe me ne stoel enzo.. en pim ging voor katerine en tania dexters op de tafel ligge, en tania komt aan zijn buik, en katerine begint die deraf te kloppe da was et beste stukske.. en bij 'ik wil jou' stake ze un hande naar elkaar uit twas echt leuk! oooooooooooh oe lief!!!!!!!! kvin et echt zo erg dak et nie gezien eb é!!!
|
|