|
Post by Caroline on Apr 17, 2006 19:58:55 GMT 1
ik ook! das echt als drugs eh en azek mijn drugs nie gad eb amaaaaai... dan zuldet merke zenne! kzit mij nu al af te vraage wa ik moe doen azek op vakantie ben en de berichtjes van katerine nie kan leeze!
|
|
|
Post by Carmenneke on Apr 30, 2006 11:52:41 GMT 1
Neh, ons Carmenneke is hier ook toegestuikt. Jou kom je ook wel overal tegen hè? Ik kan trouwens niet ophouden met je te bedanken voor je PowerPointpresentie dat je me indertijd hebt doorgestuurd. Je kan niet geloven hoeveel keer ik die al opnieuw bekeken heb. Echt waar bedankt daarvoor! (en dat meen ik!) Ja haha, ik ben ook overal hé ;D Forum-verslaafd, da's een gigantisch probleem van mij ;D heb het de laatste tijd wel druk, maar ik zal proberen om vanaf nu zoveel mogelijk te komen posten, en ge hebt geluk, want ik ben in een SA-bui vandaag ;D, ik stond deze morgen op en dacht van "Oh, 't is zondag, jammer dat er vandaag geen liveshow van SA is, zoals een jaar geleden", haha ik wist direct hoe laat het was Die diavoorstelling, da's héél erg graag gedaan, de daily's en livestreams stonden er oorspronkelijk ook op, maar toen die site verdween, en dus ook de links niet meer geldig waren, heb ik die moeten verwijderen, maar alle vedere info & foto's staan er nog altijd op Mensen die geïnteresseerd zijn, je moet me maar iets laten weten hé Er staat héél veel op, hé Floepie ;D Ahja, ik heb nog een klein filmpje ook, P & K met enkele van de tweede Idool-editie kandidaten...
|
|
|
Post by Floepie on Apr 30, 2006 12:04:02 GMT 1
Hihi Carmenneke, 't zal wat worden met je verslaving als je dit forum er nog bijneemt. ;D Ik hou je aan je woord! Ik ben ook weer in een SA-bui, maar 't komt me niet ten goede... zeker nu niet! 't Zijn voor iedereen drukke tijden zeker? Ik heb nog de PPversie met de links en zo. Maar 'k vind hem super! Je hebt me er doodgelukkig mee gemaakt! Zalig al die herinneringen...
|
|
|
Post by Carmenneke on Apr 30, 2006 12:06:19 GMT 1
Hihi Carmenneke, 't zal wat worden met je verslaving als je dit forum er nog bijneemt. ;D Ik hou je aan je woord! Ik ben ook weer in een SA-bui, maar 't komt me niet ten goede... zeker nu niet! 't Zijn voor iedereen drukke tijden zeker? Ik heb nog de PPversie met de links en zo. Maar 'k vind hem super! Je hebt me er doodgelukkig mee gemaakt! Zalig al die herinneringen... Vind ik ook, ben blij dat ik hem vroeger gemaakt heb, want de meeste van die foto's vind je nu nergens meer terug hé Die links ja, ik kan er ook niet aan doen hoor, negeer ze gewoon 't Zijn inderdaad wel drukke tijden voor iedereen denk ik, heb hier ook wat problemen enzo, maar ne keer dat het zonnetje zal schijnen zal dat wel beteren
|
|
|
Post by Floepie on Apr 30, 2006 12:09:56 GMT 1
Hoh, de vrolijke impact van de zon! Ik zou er een boek over kunnen schrijven ;D
Ja, die foto's zijn niet meer terug te vinden. Ik denk dat de meeste van de oude Showbizzsite kwamen zeker? Ik snap niet waarom ze die er niet laten opstaan hebben... zo'n mooie foto's! Maar 'k heb er m'n lesje uit getrokken. Tegenwoordig sla ik elke foto die ik tegenkom op m'n harde schijf op. 'k Denk dat ik al ruim aan de 2000 fotootjes zit. ;D Zo is het handiger om te bekijken, want met al die websites af te zoeken ben je wel een tijdje bezig. :/
|
|
|
Post by Caroline on Apr 30, 2006 16:48:26 GMT 1
ooh.. ik ben altij in een SA-PK-bui.. Ik ben dus ook wel geintresseerd in die PP
|
|
|
Post by Carmenneke on Apr 30, 2006 17:35:04 GMT 1
ooh.. ik ben altij in een SA-PK-bui.. Ik ben dus ook wel geintresseerd in die PP Awel ik heb je op msn hé, help het me onthouden als ik een online ben, dus stuur ik je de PP-voorstelling zeker door En als je wil het filmpje ook
|
|
|
Post by Floepie on Apr 30, 2006 17:43:34 GMT 1
Welk filmpje is dat, Carmenneke?
|
|
|
Post by Carmenneke on Apr 30, 2006 17:58:27 GMT 1
Welk filmpje is dat, Carmenneke? Een filmpje waarin P & K optreden met enkele Idool-kandidaten van de tweede editie (Born, Sandrine, Laura D, Joeri), het liedje FAME!
|
|
|
Post by Floepie on Apr 30, 2006 18:14:12 GMT 1
Aha Kan het zijn dat ik dat al eens ergens gezien heb?
|
|
|
Post by Carmenneke on Apr 30, 2006 18:47:59 GMT 1
Aha Kan het zijn dat ik dat al eens ergens gezien heb? 'k Weet niet ;D Heb dat zelf ook van iemand gekregen...
|
|
|
Post by Caroline on May 1, 2006 7:18:40 GMT 1
okee! thx!
|
|