|
Post by Jolien on Apr 8, 2006 18:53:14 GMT 1
Tijdens Star Academy was ik vooral fan van Katia, daarom heb ik ook een website voor haar gemaakt maar ik vond Afi, Katerine, Evelien, enzo ook heel goed, eigenlijk iedereen die in de academy is binnen gestapt had veel talent enkel Eveline Cannoot vond ik minder omdat zij echt heel onzeker op het podium stond en ik vond ze soms raar.. Maar dat is wel mijn mening!
|
|
|
Post by Floepie on Apr 8, 2006 22:27:49 GMT 1
Ja dat vond ik ook van Eveline... en soms ook zo'n rare (lage?) klanken in haar stem. Weet niet hoe ik het moet uitleggen, want zó goed herriner ik het me niet meer. Maar ik hoop voor haar dat ze een mooie single uitbrengt!
|
|
|
Post by Saartje on Apr 9, 2006 4:58:18 GMT 1
die lage klanken noemen ze gewoon onder de toon zingen en dus vals... hahahahahaha... en op haar singel zit ik niet echt te wachten... ik vind die echt zo arogant! heb die gezien op een optreden van michael toen ze achtergrond zangeres was en ze had meer kuren dan michael zelf, terwijl zij maar achtergrond was! en katia vond ik ook wel goed! mooie stem die je niet echt in vlaanderen vaak hoort
|
|
|
Post by Caroline on Apr 9, 2006 8:15:13 GMT 1
ja, zad idd een mooie stem, ma haar techniek weetek nie zo...En eveline.. twas redelijk terecht da die er 1st uitlag...
|
|
|
Post by Maaike on Apr 15, 2006 20:57:03 GMT 1
katerine eh maar afi vondek ook supergoed maarja kont wel ni af da ze heel tijd zo positeif voer haar waren omdat katerine toch nog aaltijd lijn nummer 1 was enja pim ook eej
|
|
|
Post by Sweetp on Apr 16, 2006 17:21:04 GMT 1
1. Dorothy 2. Louis 3. Katy
|
|
|
Post by Caroline on Apr 17, 2006 9:18:10 GMT 1
katerine eh maar afi vondek ook supergoed maarja kont wel ni af da ze heel tijd zo positeif voer haar waren omdat katerine toch nog aaltijd lijn nummer 1 was enja pim ook eej afi ebbek (beetje) afgekunne tot die ruzie me pim over katerine.. da vonnek er echt over gaan! Bij mij sta afi zowa op plaats 8 pijzek...
|
|
Lana
SA-Watcher
|
Post by Lana on Apr 17, 2006 11:05:08 GMT 1
katerine eh maar afi vondek ook supergoed maarja kont wel ni af da ze heel tijd zo positeif voer haar waren omdat katerine toch nog aaltijd lijn nummer 1 was enja pim ook eej afi ebbek (beetje) afgekunne tot die ruzie me pim over katerine.. da vonnek er echt over gaan! Bij mij sta afi zowa op plaats 8 pijzek... Ja, die ruzie was er over persies of Katerine ni groot genoeg was om zelf haar mond te opene
|
|
|
Post by Caroline on Apr 17, 2006 12:41:41 GMT 1
da is eh! en dan da die tege pim zei: ja ge kun wel zegge da ge een vriendin eb ma das nog nie eens zeker dat wel u vriendin is: da vonnek zoooo grof! die moet aar toch echt wel nie moeie!
|
|
|
Post by Floepie on Apr 17, 2006 13:18:51 GMT 1
Ja da's absoluut waar... ze kan haar gedacht zeggen, maar ze maakte er echt wel een discussie van. Ik vond het wel raar dat Pim zo zei van "Ik moet toch geen respect hebben voor haar vriend, ik moet respect hebben voor haar". Als je iemand graag hebt, apprecieer je toch automatisch ook diens liefde? Althans, zo denk ik toch. Dat moet dan toch ook raar overgekomen zijn bij Katerine? 't Is wel waar dat Pim bij momenten precies zelf niet goed wist of hij nu met Bekkie was of niet... hè? Maar ja, soit, 't zal mij worst wezen... zij zijn er al lang uit. Dus.
|
|
Lana
SA-Watcher
|
Post by Lana on Apr 17, 2006 19:28:22 GMT 1
Ja da's absoluut waar... ze kan haar gedacht zeggen, maar ze maakte er echt wel een discussie van. Ik vond het wel raar dat Pim zo zei van "Ik moet toch geen respect hebben voor haar vriend, ik moet respect hebben voor haar". Als je iemand graag hebt, apprecieer je toch automatisch ook diens liefde? Althans, zo denk ik toch. Dat moet dan toch ook raar overgekomen zijn bij Katerine? 't Is wel waar dat Pim bij momenten precies zelf niet goed wist of hij nu met Bekkie was of niet... hè? Maar ja, soit, 't zal mij worst wezen... zij zijn er al lang uit. Dus. Afi maakte van ee nmug ne olifant soms.. Mja, die gedachte heb ik ook wel gehad, ma hij bedoelde et wrs ni zo.. Mja, da was een aan af relatie eh, dus da is te begrijpe.. En ze zijn nog altij gelukkeg same ,das et bewijs
|
|
|
Post by Caroline on Apr 17, 2006 19:39:26 GMT 1
ja das wel waar! ja bekan een jaar eh! zo lief!
|
|
Lana
SA-Watcher
|
Post by Lana on Apr 17, 2006 19:48:01 GMT 1
Uhu, en khooop egt da ze lang same blijve (kzou die hun kindjes wel is wile zien )
|
|
|
Post by Caroline on Apr 17, 2006 19:49:55 GMT 1
ja eh.. ik ook we kunne un gezichte ies laate samestelle.. dan zijn we pas echt obsedee
|
|
Lana
SA-Watcher
|
Post by Lana on Apr 17, 2006 19:54:57 GMT 1
zijn we da nog nie ? Nee, egt, ik wil herhalinge ;D
|
|